Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

Bestellen & Leveren

Bestellen & Leveren

Informatie over je bestelling en levering is uiteraard prettig om op één overzichtelijke locatie te ontvangen. Vandaar dat je op deze pagina alles ziet wat je moet weten over het plaatsen van een bestelling en de bijbehorende levering die we bij ThePokéWay voor je gaan verzorgen.
Hierbij staan de punten ontvangstbevestiging, bezorging, levertijd en bezorgkosten centraal.
Ontvangstbevestiging
Nadat je een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op middels de contactpagina.
Bezorging
Het bezorgproces van ThePokéWay ziet er als volgt uit:

1. Bevestiging bestelling versturen.
2. Pakket in orde maken.
3. Bezorging pakket bij pakketservicepunt.
4. Verzending van pakketservicepunt naar jouw adres.

Wij sturen je een track & trace code toe, zodat je gedurende de levertijd je bestelling kan tracken. Heb je geen e-mail met track & trace gegevens ontvangen? Neem dan contact met ons op middels de contactpagina.

Levertijd
Wij streven ernaar dat jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen wordt geleverd. De bestellingen worden direct na binnenkomst uitgeleverd aan een pakketservicepunt. Wij zijn daarbij niet aansprakelijk voor vertraging veroorzaakt door de leverende partij. Heb je alsnog vragen? Neem dan contact met ons op middels de contactpagina.
Bezorgkosten
De bezorgkosten zijn sterk afhankelijk van de grootte van het pakketje. Dit is dan uiteraard weer afhankelijk van de precieze bestelling die je plaatst. Echter is het vrij makkelijk om onderscheid te maken tussen twee opties:
1. Brievenbuspakket: Wanneer een pakket als geheel door de brievenbus past, hanteren we het goedkoopste tarief. Dit komt neer op €4,95 aan bezorgkosten.

2. Groter pakket: Past het pakketje niet door de brievenbus omdat het te groot is? Dan hanteren we het iets hogere tarief van €6,95 aan bezorgkosten.